من و خنده با خندوانه

من با خندوانه واقعا بهم خوش می گذره .مثل کارتون باب اسفنجی که واقعا حالمو خوب می کرد و وقتهایی که سرگرم کارهای خونه بودم و آهنگش ناخودآکاه تو ذهنم می اومد   شادم می کرد .رامبد جوان یه جمع خودمونی درست کرده مثل قدیما تو  مهمونیها که به خاطرات بامزه هم می خندیدیم .مثل بازی های گروهیمون .با خندوانه حس می کنم هنوز تو اون روزهام .هه هه و  .....  .آقای جناب منو یاده دوستان جنوبی ام می اندازه .یاده خلیج فارس .شرجی و ماهی گیری .خندوانه یعنی حس ناب لحظه ی زندگی .با خندوانه اصلا دلتنگ قدیم نمیشم.اهای خندوانه ای ها دل همو شاد کنید .من عاشق خندوانه ام .20 ثانیه خنده زورکی من به همراه برنامه واقعا حمید را می خندونه و شاد  می کنه .

پ.ن :من خیلی خوشبختم چون حمید هم مثل منه .وقتی بازی قلعه و شاهزاده می کنیم 

وقتی اون شواله می شه و می یاد به جنگ تا منو به دست بیاره کلی به این خلبازیهامون می خندیم .ازته دل .از ته اعماق وجود .واقعا خندیدن لذت داره 

پ.ن :مارجانیکا خیرت بده رامبد جوان .دمت گرم .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد