دلم قهوه نمکی می خواد !!!!

دلم قهوه ی نمکی می خواد !!!!!!!!!!!!!! 

 

دلم بسیار تا بسیار قهوه با طعم نمک می خواد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

 

پ.ن : عمرا درکم کنی !!!! 

پ.ن : همه ی حرفها و نظرات دیگران خنده دار است حتی حقیقی ترینشان !!!!کمی دقت کن !!!! 

پ.ن : حالم از آدمهایی که در مواقع حساس و مجهول ذهنی ات بهت می گنند درکت می کنم بهم می خوره !!!!  

پ.ن :................................................. 

پ.ن : وقتی درک کردی تو هم خدایی داری اونوقت ..... 

پ.ن: هر وقت این جسارت و بی چشم و رویی تو را می بینم به خودم می گم :عجب آدمیه !!! کلی می خندم (دمت گرم دل یه جوون را شاد می کنی و لحظه به لحظه می خندونیش !) 

پ.ن : ممنونتم به خاطر کلی درس و شناختی که راجبه آدمهایی در صنف خودت بهم دادی (دستت درد نکنه ) 

پ.ن : عاشق اون لحظه ام که حواست به من نباشه !!!پشت پنجره بشینم دزدکی تو را ببینم که با یه نفر گرم صحبتی و نگاه عاشقانه داری و تو آسمونهایی و رو ابرها واسه خودت سیر می کنی و بعدم می یای بی خبر از نگاه های دزدکی من می گی !خدا یکی !عشقم یکی !(ارواح شکم عمه ات !!!!!!!!!!!!)

روز مامان !

مامان گلم!روزت مبارک 

سپاسگذار مهر بی دریغت و صبر بی پایانت