توافق !!!!!!!!!

من توافق را دوست دارم .توافق نشان می دهد می توان با یک مذاکره هر چند طولانی متقاعد کرد و فهماند و فهمیده شد .ظریف و هیت همراه خدا قوت .عالی بود .عالی .قیافه نتانیاهو و هاج و واجیش می ارزید به همه ساعات مذاکره و سختگی و .... 

پ.ن :یه بار سخنرانی نتانیاهو را از بی بی سی می دیدم یه نقشه همراه خودش اورده بود و روش ایرانی های  تروریسم را در کل دنیا نشان می داد .وای یعنی واسم جالب بود ..اسلام اونم نه همه مسلمونها یه تیپ خاصی از اسلامیون با ریش و  یه حالت خاص چهره را ایرانی معرفی می کرد همه هم تصدیق می کردند .اخه ادم حسابی حداقل  موذعت را مشخص کن با اسلام مشکل داری با ایران مشکل داری با تروریسم مشکل داری یا با همه ولی الزامن این سه تا به یه معنی نیس  و دنیا پر از این دسته با این سه خصوصیت هم الزامن نیس  و نمی تونه باشه  !!!!بفهم نفهم !!!!!!!!!

پ.ن:من  حس عجیبی به این توافق  دارم .برام مهمه .احساس غرور بهم می ده  نه واسه اقتصادی که انتظارش را داریم و نه واسه بهبود شرایط .خستگی ظریف نشان از تلاش عمیق می داد و وقتی تو یه طرف و کله دنیا طرف دیگه باشه مبارزه و تلاشت حتی اگر جواب نده دلنشینه .خنده های ظریف  و ضرب المثل عمیقش خیلی به دل من چسبید .دست مریزاد مرد و خدا قوت 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد