شکرنامه

سلام ! 

و سلام بر حسین ! 

ما مخلص حسین و خدای حسینیم  

 

 

دیشب تا الان اینکه چند بار خدا را از ته ته دلم شکر کردم و چند بار از ته ته ته دلم احساس رضایت داشتم را فقط خدا می دونه ! همون خدایی که مامانم دیشب می گه برو ببین به درگاهش چه کردی که این طوری هواتو داره !همان خدایی که نوشین می گه سادگی و پاکی قلبتو دیده و این طوری و با این شکل کمکت می کنه !‌همان خدایی که من می گم منه رو سیاه همیشه باعث خندش می شم و همیشه داره از عجول بودن من  و بچه بازی ها و غر غرام می خنده ! 

همان خدایی که بزرگه !حکیمه !علیمه و آموزگار !همون که امتحاناش کلی چیز با ارزش یادت می ده کلی بزرگت می کنه ! خدا جونی ! مارجانیکا جونه خوده خودم ازت ممنونم !  

 

پست قبلی را تو پریشونی نوشتم !اما بعدش یهویی دلم اروم شد ! اینقدر اروم که تا همین الان آرامشش باهامه !  

  

نمی دونم امتحان این سری را چه جوری دادم با چه نمره ایی قبول یا مردود شدم فقط می دونم راضیم به رضای خدا و خوشحال به خاطر توکلی که بهش کردم !  

 

مارجانیکا شکرت .این بار از پشت گرفتیم یا پرواز یادم دادی ؟ 

من فکر کنم پرواز یادم دادی ! 

ممنونتم  

شکر 

شکر 

شکر 

شکر 

 

 

پ.ن: پنجشنبه رفتیم مزرعه ! خدا را شکر گروهمون خیلی خوب و همکار های خوبی اند .امیدوارم به نتایج خوبی هم برسیم ! چقدر مشکل و چقدر به ماها نیاز بود !!!!! 

بعد از مزرعه با کلی خستگی و گرسنگی 12 ساعته ،رفتیم دانشگاه !کلی سر یه جا واسه نمونه ها دعوا کردیم .جا تشکر داشتند درسته می خوردندمون !!!!!!!!!!!!!!!!ما ها هم که بچه پرو !!!!!!حقمون را گرفتیم !!!!!!! 

----------------------------------------------------------------------------------------------------- 

التماس دعا !


 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد