روزانه

دیروز روز جالب و پر کاری بود .ساعت بی کاری بین کلاس را با بچه ها رفتیم آمادگاه و  من  سه تا کتاب شعر خریدم .کلی قشنگه و عشقولانه ! 

نمایشگاه کاریکاتور استاد  داداشی هم بود رفتیم یه سر زدیم.کلی جاب و دیدنی بود ! پسره نصف ما سن داره  اما کلی  هنرمنده !‌آفرین  

کلی کیف کردم تو دفتر یادبودش نوشتم خوش باشی جوون . 

آی کیفور شدم که نگو ! 

بعدم ناهار نخورده برگشتیم دانشگاه و رفتیم سر کلاس آمار و کلی مسئله طولانی حل کردیم  و کلی عدد جا به جا و جمع و ضرب و تقسیم کردیم .آخره کلاس عدد بالا می آوردیم (روم به دیوار البته !)  

بعد این کلاس بدو بدو از دانشگاه و این سر شهر کوبیدم رفتم اون سر شهر و کلاس زبان .اواسط کلاس خواب خواب بودم به زور چشممو باز نگه داشته بودم حضور فیزیکی داشتم اما روح و ذهنم همراهم نبود.یهو هم بدجنس منو صدا کرد و یه چی پرسید .هر چی گوش می کردم چی می گه نمی فهمیدم ! کلی آبروم رفت . چند بار واسم تکرار کرد و بعد هم  ازم نا امیدشد  یکی دیگه جواب داد !

ساعت ۹ رسیدیم  خونه .اینقدر خسته بودم که کار هرگز نکرده همون موقع خوابم برد و تا ساعت ۷:۳۰ هم خوابیدم  . 

دیروز تو مسیر برگشت صابره را دیدم .دوست دوران دبستان .کلی از اون دوران یاد کردیم .قرار شد امروز عکسهای اون دوران را بیاره ببینم !
کلی تا دیدم خندیدم .کلی جالب بود ! 

وای چه زود ۱۲ سال گذشت از اون دوران !‌یادش بخیر .  

چقدر شنیدن سرنوشت همکلاسی های قدیمی شیرین و لذت بخشه !  

----------------------------------------------------------------------------------------

 


نظرات 3 + ارسال نظر
اخرین جنگ ایرانیان سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 05:33 http://www.iranianlastwar.blogfa.com

سلام به شما دوست عزیزم
به قول کورش کبیر که می گفت: ستیز من تنها با تاریکی است و برای نبرد با تاریکی شمشیر بر نمی کشم ، چراغ می افروزم بله دوست من شما هم می توانید یک چراغ باشید.
بگویش که در جنگ مردن بنام / به از زنده دشمن بدو شادکام
بیایید به ما سر بزنید و با نظرات خود به مباحث ما غنا ببخشید در خبر نامه عضو شوید تا در صورت اپ کردن خبرتون کنم.
^^^^^^#####################^^^^^^^^^^
^^^^^^######^^^^^^^^^^^^^######^^^^^^^^
^^^^^#####^^^^^^^^^^^^^^^^^######^^^^^^
^^^^####^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^#####^^^^^
^^^####^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^#####^^^^
^^####^^^^^####^^^^^^^^^###^^^^^###^^^^
^^###^^^^^######^^^^^^^###^^^^^^####^^^
^####^^^^^######^^^^^^###^^^^^^^^###^^^
^###^^^^^^^####^^^^^^###^^^^^^^^^####^^
^###^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^###^^
^###^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^###^^
^###^^^^##^^^^^^^^^^^^^^^^^##^^^^^###^^
^###^^^^###^^^^^^^^^^^^^^^^##^^^^####^^
^####^^^^###^^^^^^^^^^^^^^###^^^^###^^^
^^###^^^^####^^^^^^^^^^^####^^^^####^^^
^^####^^^^#####^^^^^^^#####^^^^^###^^^^
^^^####^^^^###############^^^^#####^^^^
^^^^####^^^^^###########^^^^^#####^^^^^
^^^^^#####^^^^^^^^^^^^^^^^^######^^^^^^
^^^^^^#########################^^^^^^^^
^^^^^^^^#####################^^^^^^^^^

شمینللی چهارشنبه 17 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:03 http://shaminelli.blogfa.ir

یاد بگیر ! نصف توست
:))
خب یه کلاس زبان نزدیک همون ور شهر بگیر دوستم !!

سلمان جمعه 19 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 00:37 http://www.salibiography.blogfa.com

سلام
خب مگه ۷ تیر روی شقیقه ت گذاشتن که همه کارای دنیا رو میخوای با هم انجام بدی؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد