واه واه !

واه واه واه !
خدا به دور ! 

امروز صبح با دندون درد و یه طرف صورته ورم کرده شالو کلاه کردم رفتم اداره ی کل آزمایشگاههای فنی و مکانیک خاک وابسته به اداره راه و ترابری  که ببینم می تونم برم تو یکی از آزمایشگاههاشون کار آموزی یا نه 

کلی پله رفتم بالا و رسیدم به دفتر رییسشون و از خانوم منشی پرسیدم شما کار آموز می گیرین؟ 

 یه نگاه به سر اندر پای من انداخت و ابروشو بالا انداخت که ما کار آموز  می گیریم اما خانوم نمی گیریم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
گفتم اصلا؟  

گفت اصلا اصلا !!!!
اینقدر دندونم درد می کرد که حوصله نداشتم چونه بزنم و اومدم بیرون !
صبح تا الان فکرم مشغوله که چه جوری اینها را متقاعد کنم منو به عنوان کار آموز بپذیرن ! 

و خانوم بگیرن !!!!!! 

والا !
دیگه اینجوریشو ندیده بودیم . آدم تو رشته ایی درس بخونه که تو تخصصش  خانوم نمی گیرن !!!!!!!!!!!!!!!!!  اونوقت آدم نمی دونه چه خاکی تو سرش بریزه  وقتی خانومه و تو اون رشته درس خونده و رشته اش را دوست داره

کلی صبح تا حالا لجم در اومده ! 

اینقدر میر م و می یام تا خسته و متقاعد شند که خانوم هم باید بگیرن ! 

پرو پرو ! 

خانوم نمی گیریم !!!!!!!!!!!!!!!
شنبه صبح دوباره می رم و اینبار با مدیرشون حرف می زنم . چه معنی داره خانوم نگیرن !!! 

ولی اگه بشه ،هیم !!!!چی می شه ! کلی واسم خوبه .کلی کلی باحاله ! 

انوقت من می شم اولین خانومی که گرفتن ! این از همه لذت بخش تره !!! 

 هه هه ! فقط کافیه من بخوام یه کاری را بکنم .اینقدر واسش تلاش می کنم که جواب بده .مخصوصا این کار که خیلی واسم دوست داشتنی و جالبه و جز تخصصم  حساب می شه و آینده ی شغلی و زندگیم را تحت تاثیر قرار می ده  

نباید کوتاه اومد !!!!!!!!!! 

باید دید چی میشه  

صبح تا الان کلی  جمله با خودم تمرین کردم که رفتم اونجا بهشون بگم و هر چی گفت یه چی جواب داشته باشم بدم که متقاعدش کنم باید منو بپذیرن ! 

من این کارو می خوام !! 

من این کارو می خوام  !! 

من این کارو می خوام !! 

من می تونم و این کارو می گیرم!! 

  

به امید پیروزی و موفقیت !

نظرات 1 + ارسال نظر
جیغ جون سه‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 14:41 http://jootii.blogsky.com

تولد، تولد؛ تولد..کلی لی لی کلی لی لی کلی لی لی
تولدم مبارک، بیا کیک بخور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد