داشتم فکر می کردم ....!!!

سلام ! 

داشتم فکر می کردم چقدر خوب بود به جا امیدواری های احمقانه و تقدیر و تشکر از خودم و مارجانیکا به خاطر آدم نمونه بودن و اینکه نمی تونم کسی را نبخشم و همیشه  خودم را مقصر بدونم یکم کینه به دل می گرفتم و حس انتقامم بر انگیخته می شد .  

کاش مثل فیلم کیلز بیل !!! می رفتم حاله کسایی که حالمو گرفتن می گرفتم 

دیگه ها از اینکه همیشه مظلوم بودم  حالم بهم می خوره !  

از اینکه هر چی هر ماری نیشم زد به جا کشتنش پاهامو جمع تر کردم حالم بهم می خوره  

از اینکه دیگه جا ندارم پاهامو جمع کنم و می ترسم دفعه ی بعدی باز به جا کشتن مار ها پامو قطع کردم حالم بهم می خوره !
جدی جدی  خاک بر سر ضعیفم کنند که هر چی سرم بیاد حقمه !‌ 

که عادت کردم واسه اینکه به کسی بر نخوره خودمو بده کنم  .عادت کردم فقط الکی هارت و پورت کنم و پهلوون پنبه باشم ! 

کاش از یه سری ها به معنای واقعی کلمه متنفر می شدم تا بتونم حالشونو اساسی بگیرم اما خاک بر سرم که هی می گم بیخیال .خدا با ماست !‌ خدا خودش به حساب همه رسیدگی می کنه  

خاک بر سرم که وقتی می خوام دعا کنم زبونم به دعای بد نمی چرخه .می دونم یارو چه کردها باز موقع دعا می گم مارجانیکا  به راه راست هدایتش کن و موفقش کن و ... 

خیلی ها !!! آدم اینقدر احمق و بی رگ و  ساده دل که بشینه هر کی هر کاری خواست بکنه تازه بعدش واسش دعا هم بکنه !  

خیلی بابا !‌خیلی 

حالا می فهمم چرا بهم می گن ساده ! از اون نوع که راه راهش تو آفریقا پیدا می شه .حالا می فهمم چرا دوستام  همش از دست من حرص می خورند 

اگه نفهم بودم باز بهتر بود اونوقت می ذاشتم به حسابه نفهمیم که نمی فهمم کی چی می کنه و  واسه همین نمی تونم کینه داشته باشم .اما حالا تیز می فهمم داره چی می شه ها اما باز مثله ببو گلابی می شینم و تو دلی حرص می خوردم و تو دلم به خودم فحش می دم که خاک بر سرت که  این قدر دلت رحمه الکی ! 

عزیزم  یه کم اون اخلاق سگی ها هست بعضی روزها با خانواده ات داری ها جمع کن یه جا علیه کسانی استفاده کن که به خودشون اجازه می دن آرامشت را بگیرند .  

همه جا خوب نیس آدم بی زبون باشه . 

خب نیس همیشه آدم خوبه تو باشی و مظلوم !!! 

مرده شوره اون مظلومیتتم ببره که مثله دهنه کلاغ است که بی موقع باز می شه !!!!!‌ 

یکم فکر کن دختر جان . یکم ها بیشتر رو خودت کار کن .همه لایق محبت و از خود گذشتگی و گذشت و مهربانی و مظلومیت نیستن !!!! 

هر جی تو وظلوم تر باشی اونا بی انصاف تر حقو به خودشون می دن .خطاها خودشونو یادشون می ره ها و زوم می کنن رو تو تا خوردت کنند 

نکن این کارها را !
یکم فکر کن و سعی کن تصمیم بگیری احمقانه مظلوم نباشی ! 

می دونم اینا یاسینه تو گوش اون سادهه که راه راهش تو آفریقاست اما از من گفتن بود نگی نگفتی ها !!! 

تو این دنیا تو واسه خودت نباشی هیشکی واسه تو نیس !
قانون جنگله !!! بخوری هم باز خورده می شی !!!‌ دیگه چه برسه نخوری !!!!!!!!!!!!!! 

ببین هر کی گرگ بود تو هم گرگ باشه  و شریک گله اش ! فقط بره نباش ! 

بره بود بره باش و رفیق و شفیق و همراه گله اش ! واسه بره هم  علف نباش که دیگه اونوقت بیش از الانت خاک بر سری ! واسه بره هم گرگ نباش که بیش از اونی که علف باشی خاک بر سری ! 

شمشیر در رابر شمشیر .دست در برابر دست ! 

یه کم اراده کلی عوضت می کنه ! عقلتو به کار بگیر و احساستو بکش که خیلی احمقه ! 

به امید موفقیت !
تو می تونی !
این یادت نره !

نظرات 5 + ارسال نظر
سلمان جمعه 5 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:55 http://www.salibiography.blogfa.com

سلام
اسم اون فیلمه Kill Bill بود نه بیل کیلز! (خنده)
میدونی. منم اینطوریم ولی برعکس تو از این مدل رفتار راضیم. این اصلا ضعف نیست. اتفاقا کلی قدرت میخواد که آدم بتونه خودش رو تحت کنترل داشته باشه.
انتقام و به طور کلی مقابله به مثل همیشه ساده ترین راهه.

شمینللی شنبه 6 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 15:14 http://shaminelli.blogfa.ir

راست میگه این سلمان خان !
هم در مورد اسم فیلم ! هم داستان اون کنترل و این حرفا .
منتها یه تفاوتی هست . یعنی یکی دو تا نکته در واقع . اولا" که گذشت و کوتاه اومدن و همه این حرفا سر جای خود ، اما گاهی گرد و خاک کردن لازمه ، برای خود آدم لازمه ، حتی برای اطرافیان هم دیدنش لازمه .
بعدشم
این که نکنی ، با این که نتونی بکنی دو تا بحث مجزاست . تو باید بلد باشی از خودت در صورت لزوم دفاع کنی . مار رو له کنی زیر پا یا هر چی . حالا اگه استفاده نکردی ازش ، اون وقت تو ، کارت درسته ، تونستی به قدرت خودت فائق بیای . اما اگه نتونی ، زورت نرسه ، قدرت یا عرضه ش رو نداشته باشی ، بعدم بگی گذشتم ازش ، کاریش ندارم ، گناه داره ، فلان فلان ، این دیگه هنر نیست . این ناتوانیه .
روی صحبتم البته بیشتر با سلمان عزیز بودا .
اما تو . حرف جالبی زدی . با هر کس مثل خودش باش . با گرگ ، گرگ و با بره ، بره !!
اما نکته ای اینجاست . برای گرگ بودن ، باید با گرگها دمخور بوده باشی تا بتونی گرگ باشی در برابر گرگها .
تا اینجاش خوبه . منتها کسی که با گرگها بخواد معاشرت کنه و دمخور باشه ، لاجرم یا دریده شده و از هستی ساقط میشه ، یا اینکه نهایتا" گرگ از آب در میاد .
یکی دو تا فرمول داره البته اما به این آسونی هم نیست .

آره دیگه مشکل همینه که گرگ بودن هزینه اش بالا است !
بعدم اگه گرگ شدی خوی و منشت هم گرگ صفت می شه اونوقت دیگه هیچی !‌
اما می شه یه کار بهتر کرد می شه بره بود اما واسه در امن بودن از دست گرگها وقتی به گرگ می رسی پوست گرگ رو سرت بکشی . این راه کاره خوبیه !
اون جوری می شه بره ی روباه صفت ! زیرک و باهوش !
هم خوی و منشت را حفظ کردی و بره موندی هم از دست گرگ ها د امان موندی !
اما یه مشکی هست که خیلی دوست دارم راه حلی واسش پیدا کنم و حلش کنم اونم اینکه چه جوری برم تو پوست گرگ و اون پوست را چه جوری پیدا کنم و چه جور رفتار کنم که معلوم نباشه بره هستم و دارم ادای گرگ در می یارم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بعدم کافر همه را به کیش خویش پندارد اگه این کارو کنم از اون روز مشکوک می شم که نکونه گرگی که باهاش طرفم هم یه بره است که در برابر من پوست پوش گرگ پوست پوش گرگ شده !
حالا خر بیارو باقالی بار کن
هر طور که فکر کنی پیچیده است و فرمول می خواد
فقط می شه توکل کرد و مثل همیشه گفت : خدا با ماست !

سلمان شنبه 6 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 23:41 http://www.salibiography.blogfa.com

سلام
میدونی... به نظر من رفتار متقابل (البته از جنبه منفیش. وگرنه از جنبه مثبت نه تنها بد نیست بلکه بدون درنگ باید مقابله به مثل کرد) کوتاه ترین و ساده ترین راه حله.
هرچی که فکر میکنم هیچ مزیتی در این کار نمیبینم.
قبول دارم یه جاهایی هست که باید خودت رو نشون بدی اما با این حال من زیاد موافق این روش نیستم.
واسه من خیلی پیش اومده که درجا عکس العمل نشون ندادم و بعد از یه مدتی شرایط طوری شده که از یه طریق دیگه ای تونستم به طرف مقابل قدرتم رو نشون بدم.

می دونی سلمان باهات موافقم تا یه حدی .ادم وقتی قدرت داشته باشه لازم نیس قدرتش به کسی ثابت کنه مگه اینکه پاش بیوفته !
اما گاهی مشکل اینه که قدرت کار ساز نیس یعنی قدرت کار آمد نیس چون جواب نامردی را بخوای با نامردی بدی که تو مرامت نیس بخوای هم با قدرت نشون بدی که نشون دادن قدرت به یه ضعیف چه لطفی داره ؟(اگه ضعیف نبود نامردی نمی کرد)

این می شه که به بد بیراه گفتن به خودم پناهنده می شم !
من عادت دارم یکم که غر غر کنم کلی آروم می شم !

اما دیگه ها کفری شده بودم !اشتم می ترکیدم اما حالا حالا کلی آرومم !
مرسی از لطفت و اینکه با حرفات کمک می کنی رفیق شدید .ممنون

ژاندارک یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 00:12 http://parastooyemohajer.blogfa.com

سلام!!!!!!!!!!!
بابا این چرا تاییدی نداره؟! دخترم! مسنجر من باز نمیشه و ایضا ایمیلم. نمیدونم چه برسرشون اومده! :دی پیرو فرمایشاتتون باید عرض کنم بعله! حریف فقط خدا! ای حالی میدم جنگیدن باهاش که نگو! مثل اون پیامبر بنی اسرائیل که تا صبح باهاش کشتی گرفت(فکر کنم تمثیل باشه گرچه مکتوبشو خوندم)
این همراهم عین همراه اول میمونه! :دی خیلی باحال و ماهه. خدا برام حفظش کنه!:دی ولی اینکه گفتی در مورد دوستیمون. چیستاجان این نهایت لطف تو هست منتها من خیلی زود واسه قضاوت و اینکه هنوز شرایطی پیش نیومده که حق دوستی رو به جا بیارم دوست من.

ژاندارک یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 00:17 http://parastooyemohajer.blogfa.com

چرا خاک؟! گل به سرت رفیق!:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد