پریشان حالی

  

پریشان تر از اونیم که حاله خودمو بدونم  و بدونم چی دارم  می نویسم ،فقط می خوام بنویسم . 

  

نمی دونم چم شد دوباره که حالی به حالی شدم یه آن تغییر حالت دادم و از شادی و سرور تو خودم فرو رفتم و غرق شدم در افکاری که منو گم می کنه که منو درگیر می کنه که خلا را عمیق می کنه که منو میم و نون خالی می کنه .که تهی می شم از هرآنچه هستم و روی می آورم به هر آنچه در خواب و رویا می گذرد و من ،من دیگری می شود سوای دوران و زمان کنون و می شود تهی ! هیچ کس ! 

حباب می شوم در دستان کودکی لجوج و بازیگوش که سعی در نابودیم داره و می شکنم هر لحظه و با صدای خنده اش کابوس دوباره و دوباره تکرار می شه و من هر دفعه می ترکم و می کشنم و صدای خنده  

صدای خنده  

صدای خنده   

و 

صدای خنده  

من با انگشتی سوراخ می شوم و نابود  

 

باور کنید با یک تلنگر  !
 

من حبابم .بعضی می گویند متضادم و بعضی متناقص و بعضی محکم و استوار گویند و بعضی دروغگو و بازیگردان و بعضی می گویند خوب  

و من هیچ یک نیستم و من آدمم  

و من احساس دارم و من قلب دارم و من بدی دارم و من خوبی دارم و من می خواهم که خوب باشم هر چند همیشه مقدر نیس 

و من دوست دارم قدرم بدانند و عاشق شوم و عاشق بمانم   

هر چند از همه آنها می ترسم   

  

 هر چند که عاشقی بلد نیستم  

 هر چند دوست داشتن هام از سر خود خواهی است   

دلم سخت تنگ است و دلم سخت گرفته  

م.ا.ر.ج.ا.ن.ی.ک.ا امشب همون نگاهی را لازم دارم که بارها و بارها بهم انداختی و نجاتم دادی از فکرهای مسموم و بیهوده   

  

من گاهی از اینکه آدمم و خودخواه شرمم می شه . 

کاش می تونستم  ........  

 دیشب فهمیدم یکم بزرگ شدم و می تونم شکایت نکنم و می تونم غر نزنم اما هنوز .... 

کمکم کن 

همین !

 


نظرات 5 + ارسال نظر
دریافت گوشی موبایل به صورت رایگان سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:19 http://www.xpango.com?ref=91483933

دریافت گوشی موبایل به صورت رایگان:
بله تعجب نکنید! این کار صدرصد واقعی است! چگونه؟
این سایت در تمام اینترنت شناخته شده است.فقط ما ازش بی خبریم.
با ثبت نام رایگان در این سایت شما یک کد دریافت میکنید.با استفاده از این کد
شما شروع به عضو گیری میکنید.وبا رسیدن زیر مجموعه ی شما به حد لازم شما یک جایزه انتخاب میکنید!!
برای مثال با رسیدن زیر مجموعه ی شما به عدد 37 شم میتوانید یک گوشی نوکیا n95 دریافت کنید.
ویا بارسیدن زیر مجموعه ی شما به عدد 18 شما میتوانید یک mp4 دریافت کنید. به همین سادگی!!
بعد از ثبت نام یک ایمیل برای شما فرستاده میشود پس از تایید آن شما کار خود را آغاز میکنید..
برای ثبت نام به آدرس زیر بروید

http://www.xpango.com?ref=91483933

اگر برای ثبت نام به مشکل برخوردید به آدرس زیر برای راهنمایی در ثبت نام بروید...

http://kramat.blogsky.com/1387/06/18/post-25

در ضمن هدایا نیز صدرصد برای شما ارسال میشود چون امتحان شده است واین سایت هدایا را ارسال کرده است..

hasan kachal سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 22:37

تو هیچ کدوم نیستی در صورتی که همه هستی.
مقدر ؟
کی میدونه چی مقدره؟
این رو گردن کسی ننداز. مخصوصا اونی که دمه دسته. مقدر نیست؟ تو از کجا میدونی.
بله عاشقی قرامت داره. بایدم بترسی. اما...

hasan kachal پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 06:33

عاشقی دیگه. کاریشم نمیشه کرد.

سلمان جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 22:47 http://www.salibiography.blogfa.com

سلام
مطمئن باش مارجانیکا هوات رو داره

Joan of Arc شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:16 http://parastooyemojare.blogfa.com

اوه اوه! پریشان احوال نبینمت! :دی

میدونی تو نه اون متناقض و متضاد و خوب و بدی و نه حتی آدمی! یه بچه پرروی تمام عیاری!!! :دی
الان دیگه خوبی یا نیاز به جراحی داری؟ خوب نبودی خبرم کن یه وقت جراحی بهت بدم! :دی :دی

یه چند روزی حال وحوصله ی این فضا و تقریبا" هیچ کار دیگه ای رو نداشتم. ان شاالله همونطور که من رو فرم اومدم تو هم اوضاعت خوب شده باشه. آمین!

به دوست خوبی مثل تو رفتم و کمال همنشین در من اثر کرد !!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد