با تو هستم ای مسافر ...

 
با تو هستم ای مسافر
ای به جاده تن سپرده
ای که دلتنگی غربت من و از یاد تو برده
هنوزم هوای خونه عطر دیدار تو داره گل به گل گوشه به گوشه
تور و یاد من می یاره
با تو من چه کرده بودم که چنین مرا شکستی
بی وداع و بی تفاوت سرد و بی صدا شکستی
به گذشته برمی گردم به سراغ خاطراتم
تازه میشود دوباره از تو داغ خاطراتم
به تو میرسم همیشه در نهایت رسیدن
هر کجا باشی و باشم به تو بر می گردم از من
این تویی همیشه من توی آیینه تقدیر
باهمه شکستم از تو نیستم از دست تو دلگیر
با تو من چه کرده بودم که چنین مرا شکستی
بی وداع و بی تفاوت سرد و بی صدا شکستی
به گذشته برمی گردم به سراغ خاطراتم
تازه میشود دوباره از تو داغ خاطراتم
به تو میرسم همیشه در نهایت رسیدن
هر کجا باشی و باشم به تو بر می گردم از من
این تویی همیشه من توی آیینه تقدیر
باهمه شکستم از تو نیستم از دست تو دلگیر
با تو من چه کرده بودم که چنین مرا شکستی
بی وداع و بی تفاوت سرد و بی صدا شکستی
--------------------------------------------------------------------------- 

پ.ن : این شعرو دوستش دارم  .دلم که می گیره زمزمش می کنم   

صداش تو روحه آدم تزریق می شه  

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد