هفته نامه !

سلام

خوبید؟

وقتی درگیرم .وقتی می خوام  یه چی که هست انکار بشه .وقتی می خوام فکرمو منحرف کنم . کلی فشار روحی بهم وارد می شه .باید بنویسم تا از ذهنم خارج بشه که خلاص بشم که نباشه !که هرس بشه .

وقتی نوشتن بشه  از نوع فرار و سایه  و بغض یخ زده .دیگه نوشتنت نمی یاد .می نویسی اما  با هر کلمه کلی از خودت متنفر می شی .کلی از خودت بدت می یاد .احساس حقارت می کنی .احساس فنا !

من که عاشق جاودانگیم .تک تک کلمات واسم می شه مرگ تدریجی

می دونم اینها حالات ناپایدار قبل از پایداریه و می گذره و درست می شه اما تو همین بازه باید این شرایط را تحمل کرد ! باید این خود بودن را تحمل کرد و باهاش مدارا کرد .

باید بنویسم !
دلم برا دوسال پیش تنگ شده !‌ اون روزی که یه عالمه نوشتم و نوشتم و بعد ر فتم رو پل خواجو و ریز ریزش کردم و ریختم  تو آب !

اونروزی که با ریز ریز شدن تمام اون نوشته ها من تمام شدم و دوباره شروع شدم !
دوباره آخرای این خود بودنم و می خوام دوباره شروع بشم ‌!
می خوام شروع بشم . کمکم کن !
کمکم کن ! 

م.ا.ر.ج.ا.ن.ی.ک.ا  کمکم کن !

 

تو اوج رکودم و  تو سراشیبیه امیدم ، همیشه به آرزوهام و رویاهام فکر می کنم و یاد آوریشون می کنم .

---------------------------------------------------------------------------------------------------

سفر فوق العاده بود ! کلی خوش گذشت !

تما مسیر که به شیشه ی ماشین تکیه داده بودم لحظه لحظه های زندگیم یکی یکی مرور شد و  روز به روز تو جاده تکرار شدم .تا دو سالگیم مرور شد ! گاهی خندیدم گاهی بغض کردم.

مثل رویا بود !‌

واسه اولین بار تهرانو دیدم !!!

واسه اولین بار مهمان دختر عموی مهربان شدیم .و من واسه اولین بار خونه اش را دیدم !!!!‌(۶ بعد از ظهر تا ۱۲ فرداش خونه اش مهمون بودیم )

طی دو روز  ۱۲ ساعت تو  آب شنا کردم  !!!!‌(سه ساعت صبح  استخر سر باز و سه ساعت بعد از ظهر دریا !!!!‌) با کلی پیشگیری و مراقبت باز برنزه شدم !!!)

ترس و خستگی و احساس مسئولیت را با هم تجربه کردم . اونجا که بی خیال هی شنا کردم و پا زدم و یهو احساس کردم دمای آب تغییر کرد و تا ایستادم دیدم !‌واو کلی از ساحل دور شدم  و  دختر عمو (۶ سال از من کوچیکتره )  هم به هوای من تا اونجا اومده بود و جز ما دوتا دیگه هیشکی اون حوالی نبود و وقتی رو کرد به من و همین طور که رو آب بالا پایین می رفت یه جوری معصومانه و خسته  گفت :آب سرد شد پای تو می رسه به کف ؟؟؟؟  هم خندم گرفته بود هم ترسیده بودم که اگه نتونه برگرده ..

با چه ترس و دلهوره ایی تا ساحل شنا کردیم و وقتی به سلامت رسیدیم جایی که پامون برسه به کف  رو کردم بهش و گفتم :مهسا پایه هستی یه بار دیگه تا اونجا را بریم و  برگردیم ؟ یه جوری متفکرانه نگاه کرد و خیلی جدی گفت فکر نکنم دیگه برگردیم !!!!!!

اینقدر از قیافه اش خندم گرفته بود که نزدیک بود از خنده  خفه بشم (از بس آب شور و تلخ و  بدمزه رفت تو دهنم !!!  )

به هوای جاهایی که دفعه ی قبل رفته بودیم .رفتیم نور برای دیدن آبشار آب  پری !‌آبشار خشک خشک شده بود .طبیعت بکرشو از دست داده بود .

یه ریزه  تمشک خوردیم و کلی زخمی و تیغ زده شدیم !(چقدر چیدن تمشک سخته و دردناکه !!!! هنوز هم جای تیغهاش متورم و قرمز و درده !!!)

کوه جلوی پامون ریزش کرد و خیلی م.ا.ر.ج.ا.ن.ی.ک.ا همراهه ما و هم جاده ایی ها بود که رو سرمون نریخت و برای  یه ساعتی جاده مسدود بود و پشت ترافیک و کوه در حال ریزش با ترس و دلهره سپری کردیم !کلی دیدنی بود !‌(همه دوربینها را در آورده بودند و فیلم می گرفتن !‌ خیلی هیجان انگیز بود !)

شب دوم ساعت ۴ صبح صدای در زدن  اومد .اول فکر کردم خواب دیدم .بعد صدای داداشی را شنیدم که سلام کرد .از نرده های طبقه ی دوم دولا شدم پایین و تو خواب و بیداری دختر عمو و شوهرش را دیدم و کلی ذوق کردیم ! قرار نبود بیاند چون هر دوشون سر کار می رند و کلی کلاس داشتند اما دلشون طاقت نیورده بود و همه ی زندگیشو ن را  دودر کرده بودند و یه روزه ا ومدن که با هم باشیم و کلی بیشتر بهمون خوش گذشت !!!

 نزدیک غروب سوار قایق شدیم و کلی بالا پایین شدیم و خندیدیم ! تمام مسیر من و داداشی و شوهر دختر عمو (ایمان ) ایستاده بودیم و خم شده بودیم به سمت آب !!!!کلی هیجان داشت !!!!شدت ضربه ها اینقدر زیاد بود که وقتی نشسته بودی   کلی به کمر و ستون مهره ها فشار می یومد ودردناک می شد

کلی سر رانندگی با دختر عمو کل انداختیم !هی دست فرمون به رخ هم کشیدیم واسه هم ویراژ دادیم تا جایی که نزدیک بود خونمون واسه هم حلال بشه !!(این همه بچه بازی و بی جنبه بازی از من که نه، اما از اون بعید بود و شب کلی از هم عذر خواهی  و به بچه بازیهامون اعتراف کردیم ! )

یه جا که اینقدر از دست مسخره بازی من که  رو شوخی بهش گفتم چند وقته گواهینامه گرفتی  عصبی بود که یه آن گفتم  الانه که از ماشین پرتم کنه بیرون و از روم دو سه بار رد بشه !!!

کلی بستنی خوردیم !!!‌

ماندگار ترین و قشنگترین قسمت این سفر چند روزه مسیر برگشت و  دوباره رفتن به تهران و بهشت زهرا رفتن و سر زدن به قطعه هنرمندان و زنهد شدن کلی خاطره بود!

تمام بازیگرانی که کلی فیلم ازشون تو خاطر داشتیم

خسرو شکیبایی (هنوز سنگ قبر واسش نذاشته بودند ) داوود اسدی .پوپک گلدره .منوچهر نوذری. فریدون مشیری.رضا ژیان .نعمت ا.. گرجی. جعفر بزرگی . جمیله شیخی و و و ....

روح همشون شاد و در آرامش !
هنرمند همیشه جاودانه است و مورد توجه مردم (کلی مسافر دیگه هم اومده بودند که از این قطعه  جاوید هنر دیدن کنند !‌)

در کل سفر خیلی عالی .پر هیجان و غافلگیر کننده و لذت بخش بود !

روز بعد از سفر هم یه عروسی بودیم !

امروز هم رفته بودیم با بچه ها دانشگاه کلی از دست مریم بانو خندیدیم !!!‌

(کنفرانسش یکشنبه بوده .بعد کنفرانس ،موقع سوالات یکی ازش می پرسه که  اگه بخاری ها خراب شد چه کار می کنیم . آیا راه کاری دارید ؟ یهو مریم هم  تندی می گه پتو می کشیم رومون !!!!!!!!!!!!! وای  سحر که واسه من تعریف می کرد .مرده بودم از خنده !!!می گفت همه از خنده قش کرده بودند  

بهش می گم مریم این چه  جوابیه ؟ می گه آخه سوالش چرند بود خوب بخاری خراب بشه یا می دیم تعمیر یا یکی دیگه می خریم !!!!!!!!!!!!!!!

تازه می گفت سر کنفرانس هم خیلی هول شده بوده !!!‌(اگه هول نبود چی جواب می داد !!!! اینقدر این دختر با نمک و حاضر جوابه که نگو !!! خیلی هم خجالتیه ها .یه چی که می گه تا دو ساعت قرمزه و هی عذاب وجدان داره .اما وقتی یه جواب می یاد تو ذهنش  تندی می گه ! خیلی با حاله !!!!)

یه بچه ها گفت تازگی ها یکی با ایرانسل مزاحمم می شه و شمارشو خوند وقتی خوند مریم گفت ا؟ اینم واسه من میس می زنه  .مگه شهلا نیس ؟؟؟ ما ها با حالت متعجب گفتیم نه ! شهلا شماره ایرانسلش اینه !!! بعد یکم نگامون کرد و  یکم فکر کرد و رفت تو خودش و با ناراحتی گفت حالا مزاحمه می گه این چه پاکاره !!!

گفتیم چه طور ؟ گفت آخه دفعه اول که میس زد .من فکر کردم شهلاست ! براش میس زدم !  و هی هر دفعه هم که واسه شما میس می زنم واسه اونم می زنم !!!!!!!!!!!!!!! (وای من که پهن زمین بودم  از خنده !)

تازه یه چی  دیگه : دایی جون هم فوق همون رشته ایی که می خواست و دوست داشت  قبول شد .کلی خوشحالمون کرد . ان شا لله دکترا و مراتب بالاتر و موفقیتهای بیشتر .

خلاصه این هفته کلی خوش گذشت و خوب بود

م.ا.ر.ج.ا.ن.ی.ک.ا شکرت

با آرزوی بهترینها واسه شما

 موفق باشید

تا درودی دیگر بدرود

نظرات 5 + ارسال نظر
امید جمعه 8 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 00:05


شما با روزی دو ساعت کار میتونید یک درامد ثابت ،همیشگی و خوب رو برای خودتون داشته باشید میگین
سایتهایی هستن که به ازای کلیک رو تبلیغات اونها به شما پول پرداهخت میکنن که اصطلاحا به (ptc ) معروف اند و کسب درامد از اینترنت رو اسان کرده اند سایت زیر یکی از این نوع سایتهاست که متعلق به کشور عزیزمون ایران هستش و کاملا فارسی است کار شما فقط و فقط کلیک کردن و معرفی اعضای جدید به سایت هستش از این راحت تر دیدی!!!!؟؟

http://www.2-horse-mail.com/Join.asp?ref=omidgh


*** سیستم ایرانی و به زبان فارسی
*** ثبت نام رایگان
***سه هزار تومان جایزه عضویت
*** کسب پنجاه تا صد تومان به ازای خواندن هر ایمیل
کسب بیست تا 50 تومان به ازای کلیک بر روی بنر ها ***
***کسب هزار تومان به ازای معرفی هر نفر به سایت
*** کسب درامد با 4 مرحله زیر مجموعه با بیست و پنج درصد سود مستقیم
*** امکان پرداخت مستقیم درامد به بانکهای داخل کشور
فرصت را از دست ندهید
برای عضویت روی لینک زیر کلیک کنید
http://www.2-horse-mail.com/Join.asp?ref=omidgh
در ضمن این سایت تست شده و صد درصد پرداخت دارد
در صورت نیاز به راهنمایی و یا هرگونه سوال و مشکل دیگر به سایت زیر مراجعه کنید
www.topmoney13.mihanblog.com


کاوه شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 15:00 http://kurzweil.blogfa.com/

سلام بر چیستا...

لعنت بر یزید!!

همیشه به سفر و خوشی. خب پس تو هم حسابی آب وهوا عوض کردی.

کاوه شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 15:07

اون اپیزود ظاهرا ناامید کننده اول برام جالب بود! گاهی منم هوس میکنم وبلاگمو

ریز ریز کنم و از شرش راحت شم..... و همه چیزو از نو شروع کنم. درست مثل

یه خونه تکونی اساسی میمونه. تحول و تبدل همیشه برام قشنگ و پرجاذبه بوده.


پینوشت):

کامنت گذاشتن بدون آیکون مثل بو کردن یه شاخه گل با ماسکه!!

آره !‌چه تشبیه قشنگی ! دقیقا !!!‌اما حالا قدر شکلکها را بیشتر می دونی!

حسن کچل یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 00:00 http://kakestan.blogfa.com

سلام. ممنونم. خیلی خوش حال شدم که اومدی.
این پستت رو میخونم و نظر میدم.

ام ای ۱۱۸ یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 23:48 http://www.mi118.com/Register.aspx?Ref=76811

سلام دوست عزیزبا مراجعه به سایت ما وثبت نام در این سایت می توانید از طریق اینترنت پولدار شوید.چگونه؟ شما با ثبت نام در سایت ما اول مبلغ 5000 تومان جایزه دریافت میکنید.بعد هر نفری که توسط شما به سایت معرفی بشه مبلغ 500 تومان به حساب شما واریز می شود.واگر تعداد افراد عمرفی شده ار طرف شما بیشتر شود جایزه های به شما تعلق میگیرد صدرصد واقعی؟ امتحان کن ضرر نداره!!
http://www.mi118.com/Register.aspx?Ref=76811

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد